|
Post by Lyenna Norgarthon on Jan 19, 2012 17:33:47 GMT 1
Hello there
Jeg tænkte at jeg lige kunne skrive her som nogen af de andre har gjort I spørge bare hvis noget skulle mangle eller virke underligt xD
Jeg går under navnet Michelle, da jeg var yngre blev jeg kaldt Snehvide (se under udseende hvorfor) er 19 år, fylder 20 til april! Jeg er gymnasiestuderende på mit sidste år og regner med at tage uni når jeg er færdig, spørg ikke hvad jeg skal studerer for jeg er endnu i tvivl
Jeg bor hjemme hos forældrene -.-" har tre brødre, en ældre (som ikke bor hjemme XD) og to yngre hvor den ene spiller fodbold over hovedet på mig lige nu *suk*
Jeg har rpg´et i snart 7 år! og har været på mange sider, har desuden min egen side og har været admin på flere
Jeg elsker at læse bøger, og bruger det meste af mine ferier på det, derudover elsker jeg at ride og spille klaver! jeg har spillet trommer lidt, men ikke længere
Min nuværende bolig er i KBH, jeg er født i Fyn (Odense) og dog forladt byen da jeg var 3.
bum bum.. hvad mere kan jeg fortælle!? XD
Jeg arbejder på en klub for unge for jeg smider dem ud hvis de laver for meget ballade og ellers er jeg nærmest servitrice, er dog kun vikar så bliver kun kaldt ind hvis nogen er syge osv.
Udseende? XD ingen billeder, frygter for jeres pc-skærme
Men er en beskrivelse:
Højde: 1.71 Hud: Rigtig lys, ja nærmest bleg, sol ændre ikke på en skid! XD Hår: Langt, kulsort hår, glat normalt men bliver en smule bølgede efter bad Læber: Små med røde -.-" Øjne: Mørkebrune Kropsbygning: Har desværre brede skuldre, men ellers er jeg almindelig
- Sort hår, røde læber.. bleg hud.. ja så ved I hvor kælenavnet kommer fra xD
PS: Når det kommer til tråde svarer jeg ikke i rækkefølge, men alt efter hvor jeg har krea.. beklager ^^"
|
|
|
Post by Admin on Jan 19, 2012 19:01:41 GMT 1
Heeej Lyenna! Da jeg var yngre blev jeg kaldt trold. *Suk* Sad but true.
|
|
|
Post by Lyenna Norgarthon on Jan 20, 2012 18:29:12 GMT 1
Hihi *hug* det havde sikkert sin egen charme, men det skyldtes vel ikke håret?
|
|
|
Post by Bryce Vinter on Jan 31, 2012 16:29:00 GMT 1
Hihi *hug* det havde sikkert sin egen charme, men det skyldtes vel ikke håret?
Faktisk var det mere fordi jeg havde en tendens til at rulle rundt i mudder, klatre for meget i træer og have vildt hår. Jeg var lidt en trold.
|
|
|
Post by Lyenna Norgarthon on Feb 2, 2012 10:58:34 GMT 1
Haha XD Så længe du siger var, er det jo kun godt
|
|