|
Post by Mariah Urbram on Jan 13, 2012 17:28:03 GMT 1
Hola!
[/size][/b] Nu vil jeg, for min egen fornøjelses skyld, ikke sige hvilket navn jeg rigtigt går under. Der er stadig nogen der ikke har gættet det, og jeg nyder at være en smule anonym. Men det er mig der står bag personerne Lady Mariah Urbram og Frøken Raya Lodbrog. Jeg er en kvinde, hvis det ikke er gået op for folk endnu, og jeg er 18 år. Jeg er nok kendt på de fleste invisionfree sider, da jeg har det med at tilmelde mig en million sider hele tiden. jeg elsker at spille rollespil, dog har jeg ikke gjort det så lang tid - i hvert fald ikke på board metoden. Jeg har før fået af vide, at når jeg giver mig selv til kende, ved langt de fleste hvem jeg er, og jeg ved ikke om det er godt eller skidt. Jeg har stået bag en del sider, de er dog alle lukket nu, da jeg simpelthen ikke har haft tid til at være admin. jeg elsker dog adminjobbet, og jeg misbruger min magt så meget som jeg overhovedet kan - bare fordi jeg kan. Jeg er vores kære admin's lille minion, og gør alt hvad hun beder mig om, fordi jeg holder af hende. Jeg ved ikke hvad mere jeg skal fortælle? Hvis der er mere du er nysgerrig på, kan du altid spørge. jeg svarer dog ikke, hvis de spørgsmål, er hvilket navn jeg normalt går under. Men spørg endelig løs, jeg lover at jeg nok skal være sød! [/blockquote][/font]
|
|
|
Post by Bryce Vinter on Jan 13, 2012 17:32:53 GMT 1
Hvilket navn går du normalt under? JK JK ilu.
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Jan 13, 2012 17:34:28 GMT 1
Det ved du jo allerede, kære Lod Ilu2<3
|
|