Post by Mariah Urbram on Jan 13, 2012 17:11:37 GMT 1
Lady Mariah Urbram er en venlig og mild kvinde. Hun lytter altid til sit folk, og kommer altid med gode ideer til at ordne de forskellige problemer så det gavner de fleste folk bedst.
hun er en stædig kvinde, der ikke bare giver op, og hun er viljestærk. hun hader at blive sagt imod - noget hun dog har vænnet sig til, og så betyder hendes ære og stolthed utroligt meget for hende.
Hun er typen der altid tænker over tingene, så hun ikke kommer til at sige noget forkert. Hun skal nemlig passe på. Selvom hun er lensherskerinde, skal hun alligevel passe på sit ry. Hun er en kvinde, og kvinder bør - ifølge mange snæversynede og gamle herremænd - ikke have magt. I hvert fald ikke så meget, som det hun har. Hun er dog både en vis og god leder, og hun gør hvad hun kan, for kun at gøre det bedste for sit folk. Hun snakker rigtig meget med sine mange embedsmænd, og tager altid imod gode råd fra dem, hvis hun er i tvivl om noget.
Hun er behagelig at være i selskab med. Hun er en kærlig mor overfor sin søn. Hun er utroligt perfektionistisk, hvilket hendes ry også siger. Man kan også se det på alt hvad hun gør, men sådan har hun altid været, og hun stopper ikke med det.
Mariah er en stærk kvinde psykisk. Hun giver ikke op, og der skal meget til, før hun indrømmer et nederlag.
Alt i alt, er hun faktisk en vis kvinde og hun er rar at snakke med. Hun er også ganske charmerende og hun er en pæn kvinde.
Lady Mariah Urbram er dog ikke som andre kvinder. Hun går kun meget sjældent i kjoler, da hun er meget praktisk anlagt. Når man går så meget rundt som hun gør, er en kjole bare i vejen. Hun går i bukser og skjorte som en mand, hendes er bare lavet præcist til hendes slanke krop, og hun har et korset udenpå skjorten, der fremhæver hendes slanke talje. Det har dog været med til at få folk til at se ned til hende, for sådan klæder en kvinde sig bare ikke. Det er dog hendes mindste problem. hun er stoppet med at lytte til det.
Hun er en kvinde med sine egne meninger, og hun pakker dem ikke ind. Hvis ikke man vil høre hendes mening, skal man slet ikke spørge hende.
Mariah blev giftet ind i slægten Verd. Hun fik simpelthen af vide, at på hendes 16. navnedag, skulle hun indgå ægteskab med Lord Verd - Verds Lensherre. Der var hun bestemt ikke tilfreds med, men hun lærte hurtigt at elske og respektere manden, og de fik også en søn sammen. hun var meget ked af det, da han døde 4 år efter deres bryllup, og det tog utroligt hårdt på hende. Det er nu 6 år siden, men hun sørger stadig over ham.
Dette er selvfølgelig bare en lille smule om lensherskerinden, og hvis du skulle være blevet nysgerrig, kan du læse resten af hendes karakterskema Her.
- Jeg søger selvfølgelig nogle plots til Mariah.
Hun er ikke mere end 26 år, så hun er blevet enke i en meget tidlig alder. Dog synes jeg ikke, at hun skal leve uden kærlighed fra en anden mand resten af sit liv, så jeg leder også efter et form for kærlighedplot. det er selvfølgelig noget der skal foregå over længere tid, da hun stadig sørger over tabet af sin mand.
- Så søger jeg efter en, der vil lave hendes søn. Han er 10 år, og jeg har endnu ikke bestemt et navn til ham, så det er noget man selv bestemmer. Lige nu er han i lære hos Ridderen Sir Leon.
- Jeg søger også venner og fjender. Folket i Verd er meget glade for hende, men hun har jo også nogle veninder og nogle venner. Nogen hun holder af, tænker jeg.
Der er dog også det, at hun ikke er helt vildt velset i de højere kredse grundet hendes køn og så den magt hun har, samt grundet det tøj hun går i.
- Ellers er jeg åbne for en masse nye ideer!