|
Post by Lyenna Norgarthon on Jan 13, 2012 11:56:16 GMT 1
Lyenna Norgarthon Lyenna Norgarthon ¤ 16 (snart 17) ¤ Prinsesse ¤ Profil her
Jeg søger:
- Som alle andre ønsker jeg naturligvis at se hendes familie lavet, hendes brødre og mor i hvert fald da hendes far nok bliver lavet om et stykke tid.
- I hendes bg er der nævnt en person som har trænet hende, denne ønsker jeg lavet. Har ingen krav udover at han er mand, og 7 år ældre end hende, dvs at han nu er 25. Han har trænet hende i våbenbrug, sværd, dolke, kasteknive, bue og pil osv. Det er self i al hemmelighed. Hans rang og status er også åben! (fundet)
- Venner og veninder, selv en prinsesse har brug for noget af disse og det behøver ikke være nogen rige snobber eller fra adelen.
- Barnepige, her tidligere barnepige! en hun har tæt og er mere end bare en veninde. Denne kender til hendes hemmelighed og hjælper hende med at holde det skjult
- Nogle folk hun kan diskutere med (kig under profil for hvad hun går op i)
- Elsker har hun jo ingen af, og hun har ikke i sinde at gifte sig om end forældrene har andre planer, men det betyder ikke at hun ikke kan møde en fyr som hun vil synes godt om. Han må gerne være spændende, anderledes og noget helt for sig så han nærmest slår benene væk under hende. OBS! der behøver/kommer nødvendigvis ikke noget ud af det. (fundet)
- Nogen der har været der fra hun var lille og indtil nu.
- Livvagt/personliglivvagt, en der har kvaler med at forsøge at finde hende, fange hende og holde hende ud af problemer og i sikkerhed. Bemærk at vedkommende nok tit er ude at lede efter hende.
- Andet - andre ideer du selv har? Sig endelig til!
|
|
|
Post by Patrick Fabian Arc on Jan 13, 2012 14:57:39 GMT 1
Vi har jo allerede snakket lidt om det i chatboksen. Ricky og Lyenna har jo både visse ligheder og forskelle (godt nok flest forskelle), men de har hvert fald begge to en brændende passion for musik og dans, og så er de begge 16 (snart 17). Som vi snakkede om så kunne de godt blive gode venner, måske også en af de få som Rick vil have tillid til, indenfor en nærmere fremtid. Hun kender nok til Patrick som den kedelige lærling hos hofalkymisten, som af og til kommer med medicin(?), og Patrick kender hende jo som prinsessen.
Hvis du har andre idéer så sig til. Det kunne være de fik et lille flirt, og ikke mere. Bare nogen der ville være spændende og lidt ulovligt
|
|
|
Post by Lyenna Norgarthon on Jan 13, 2012 15:59:14 GMT 1
Patrick & Lyenna
- Ja vi har jo snakket om det, og selvfølgelig vil Lyenna vide nogenlunde hvem han er, og han kunne meget vel have bragt noget medicin op til hende, eller måske været med til nogle undersøgelser sammen med sin mester når hun har været syg? Men hvor de endelig aldrig rigtig har snakket sammen før...
Hvis de får et venskabeligt bånd så kan det meget vel ske at hun også åbner sig lidt op for ham, hun er selv typen der har meget svært ved at få venner (ægte venner) og det tager nok tid inden hun helt er åben.. flirt? i dont know XD det kommer helt an på hvordan de kommer ud af det med hinanden men måske
|
|
|
Post by Arontala Lodbrog-Dryake on Jan 21, 2012 10:47:26 GMT 1
Arontala, en mand på 25 vintre, høj og bestemt ikke dum. Han har været på en længere rejse i de sidste mange år, efter at hans forældre døde. (Han kunne have været hos prinsessen, for at træne hende i våbenbrug.) Nu er han kommet hjem til norden, hvor han høre til. Selvom at han ikke helt føler sig hjemme der mere.
Han kunne godt finde på at tage tilbage til Prinsessen, for at se om hun har glemt hvad han har lært hende, men også for at fuldføre hendes træning..
eller noget i den stil.. hvis det var noget, send mig en pm..
|
|
|
Post by Lyenna Norgarthon on Jan 23, 2012 11:03:42 GMT 1
|
|
Edwin Lodbrog
Ny
Jeg er s? meget mere heldig, n?r jeg har arbejdet h?rdt for det.
|
Post by Edwin Lodbrog on Feb 6, 2012 11:29:42 GMT 1
Hej
Det ville næsten være en skam om en af sønnerne af lensherren fra Nord ikke havde en relation til lensherren fra syd, så at sige. Edwins storebror er på alder med Lyenna og angiveligt ikke et fremmed ansigt i Kongebyen (går jeg ud fra), hvorimod Ed selv har været en morderligt lille purk sidst han satte sine fødder der. Det skal dog ikke forhindre at der har været et eller andet... Jeg famler lidt i tåge her, men måske har du en idé?
|
|
|
Post by Lyenna Norgarthon on Feb 7, 2012 17:58:31 GMT 1
Men er hans bror oprettet? o.o Men du mener måske at de skal kende hinanden via broderen? Men ja hvis hans bror er på hendes alder og opholder sig på slottet så har de nok set hinanden. Deres forhold vil nok afhænge af hans funktion og personlighed
|
|
|
Post by Diane Sinning Lodbrog on Feb 26, 2012 15:50:46 GMT 1
Må jeg komme med et forslag? eller retter det gør jeg Men Diane (Edwins mor) har en kusine i syden så det kunne eventuelt være igennem moren eller morens kusine at Edwin og Lyenna, kommer til at mødes? Nu er forslaget smidt ud så må i selv om i bruger det
|
|