Post by Borin Larn on Aug 31, 2012 22:15:37 GMT 1
Borin Larn
Lidt om Borin
Borin Larn er 21 vintre gammel, så stadig ung og meget ambitiøs. Helt speciel og unik virker han måske ikke i manges øjne, men hvis man vælger at tage et kig bag det bløde smil og den venlige gestus - så vil man måske se forskellen. Hans opvækst, også som en søn af en Landlord, var ikke iblandt de mest glædesfulde. Borin er et enebarn, som har levet uden en mor i selvskab med en gammel mand, der for øjnene af Borin, blev ældre og mere vred. Som enebarn er Borin vokset op på et stort slot, uden en storebror der kunne holde hånden over ham - og uden en håndfuld yngre søskende at beskytte og varetage. Derfor kender Borin ikke til stort emotionelt ansvar eller mere slægtsbundede pligter. han kender ikke til glæderne ved en stor og kærlig familie, og ej heller til den belønnende følelse det giver når man har hjulpet sine søskende med selv de mindste ting.
Gang på gang måtte Borin underholde sig selv, og havde ikke ligefrem en kærlig far at hygge sig med. Så fra en meget tidlig alder begyndte han at udvikle det talent, som han af mange i Det Frie Land, allerede er meget kendt for. Han ville forsøge at skyde stearinlys over med sin bue og pile, eller drille den gamle Master-of-arms ved at malplacere våbnene.
Mange ville næsten forvente at denne lille fyr ville vokse op og blive ligesom sin vrede gamle far, men således ville det nu ikke gå. Borin er en ung og venlig mand, som er høflig og intelligent. Han har en forkærlighed for smuk natur, smukke kvinder, og festligheder af en hver art. Han har indtil videre, og bruger stadig det meste af sin tid på sådanne festligheder og turneringer som han med glæde deltager i. Han afslår aldrig en invitation, men han har også ambitioner om at blive en respekteret leder af Østen, når den tid kommer. Han ønsker at bekæmpe den voksende kriminalitet i Østen, og rode bod på det plettede omdømme der har lagt sig over hans navn og Hus. Så han studerer, og samler ressourcer og venskaber til dette - det er så sandelig ikke noget han er dårlig til, men det går måske lidt langsomt.
Link til profil og mange flere oplysninger:
www.vaabenskjold.proboards.com/index.cgi?board=godkendt&action=display&thread=207&page=1
Relationer og plots
Først vil jeg påpege at jeg nødvendigvis ikke altid er god til at udtænke plots og relationer, men jeg er mere en frisk på at brygge lidt med jer - så spillet kan udvikle sig, og forhåbentligt blive spændende ^^
Men her følger der i hvert fald eventuelle plots eller relationer. Men de er blot forslag for at få gang i processen, og i er velkomne til selv at komme med nye og dugfriske ideer! ^^
- Relationer der ligger sig op til hans talent som bueskytte, kunne være meget interessante. Måske er det en konkurrent til turneringerne, som der både kan være et anspændt eller afslappet forhold til - eller også kunne det være en person der ønsker at han 'underviser' ham/hende i at skyde med bue og pil? Det kunne være den fanatiske fan, eller ridderen der håner ham fordi han ikke er god med en lanse. Kun fantasien sætter grænser.
- De seneste år af hans liv, har han gjort alt for at komme ud i det ganske land, og besøge andre Huse, Lords osv. Derfor skal der selvfølgelig være de meget vigtige relationer til adskillige andre Huse og Lords, eller Lady's. Her kunne det både være de der ser skævt til ham som følge af hans far, eller de som har valgt at ignorere faderen og i stedet dømme ham som han er. Selvom det går langsomt med venskaberne, så har han dog nogle - og uden tvivl også anspændte forhold til andre. Måske endda personer han jævnligt nyder at besøge, eller dem som han rent faktisk har kendt i en lille håndfuld år efterhånden.
- Romantiske forhold er altid dejlige! Og Borin er slet ikke genert af sig, og er slet ikke bange for at sende et sødt smil. Måske er det en almen kvinde eller pige, eller en Lady af højere ædelhed. Men siden han endnu ikke er gift eller forlovet, kunne der nemt være flere end blot et enkelt romantisk forhold. Det er også her at det mere eller mindre arrangerede ægteskab eller forlovelse kunne forslås - det var jo desværre ikke alle der kunne vælge deres partner.
Vær ikke bange for at komme med andre forslag! Ja-hatten sidder solidt placeret på mit hoved, og jeg er altid klar på noget sjov og spas! I kan vælge at skrive her, eller sende mig en PM, og så skal vi nok finde ud af noget