|
Post by Ava Louisa Thorburn on Apr 5, 2012 20:54:33 GMT 1
Hej, kære VS! Ser I, jeg synes siden er super fed. Men jeg mangler virkeligt nogen at plotte med for at blive her på siden. Og jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der gerne vil have lidt mere gang i den herinde. Til dem af jer der ikke kender mig, så er jeg på diverse fora kendt som Jathy. Mit rigtige navn er Patricia, men helt ærligt... Don't. Det er bare Jathy, mmmk? Anyway, jeg er 22, bor pt i Hundige med min kat Han Solo, mine forældre og mine søstre. Han Solo og jeg flytter dog inden for nærmeste fremtid hjem til min kæreste i Odense. Jeg er kæmpe fan af RP, bøger, musik, fantasy, eventyr og at lave signaturer! Hvis du vil se eksempler eller have mig til at lave dig en, så hiv endeligt fat i mig på Skype: jathilicious Mine karakterer herinde er Ava Louisa Thorburn og Emma Sophia Thorburn. Er du interesseret i et plot, så send mig en PM eller skriv her. Vælger du at sende en PM, så gør det venligst til denne profil da jeg ikke rigtigt tjekker den anden medmindre jeg har tråde. ♥
|
|
|
Post by Bryce Vinter on Apr 5, 2012 20:57:56 GMT 1
Bryce vil hellere end gerne tråde med en eller flere af dine karakterer!
|
|
|
Post by Ava Louisa Thorburn on Apr 11, 2012 7:14:21 GMT 1
Super! Har du nogen idéer til plots, eller skal vi finde ud af noget i PM? Og beklager for det sene svar, jeg har været væk hele påsken.
|
|