|
Post by Mellissa Alcure on Mar 27, 2012 8:33:59 GMT 1
Er frisk på det meste, og åben overfor forslag og tossede ideer!
Mellissa er for nyligt 'flyttet' fra Ørnelenet i vest, til Sinnings 4. len i nord. Yderligere info om hende kan findes i hendes profil, og ellers kan i bare spørger!
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Mar 27, 2012 9:43:53 GMT 1
Altså jeg har min Lensherskerinde, Mariah som er hersker over lenet Verd... og så har jeg en gadedanser der hedder Jalila som bor i kongebbyen.. og så har jeg Edwins lillesøster Raya.. Jeg ved ikke om du kan bruge dem? xD
|
|
|
Post by Mellissa Alcure on Mar 27, 2012 9:48:22 GMT 1
Mariah eller Raya ville bestemt være muligere at finde på noget med! Der er desværre lidt langt til kongebyen Men i forhold til de to andre, kunne vi måske finde på noget her til forårs festen? Hvor gammel er det Raya er?
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Mar 27, 2012 9:49:47 GMT 1
Jalila er nok en god ide at udelukke xD
Lyder awesome! Raya er 9 år gammel xD Er Melissa der til Forårsfesten? xD
|
|
|
Post by Mellissa Alcure on Mar 27, 2012 10:05:59 GMT 1
Det kan hun komme! Siden Lady Isgar nok vil være der, så ville det give mening hvis Mellissa også fik sneget sig med Mellissa er 13 og 'skjoldmø' så hun vil nok virke HELT VILDT spændende for en 9årig. Men det kommer meget an på om vi vil have noget 'børnespil' eller 'voksenspil' Vi kan selvf. også lave en tråd med hver
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Mar 27, 2012 10:11:12 GMT 1
Nice Raya ville finde hende meget spændende! Vi kan sagtens tage en tråd med hver af dem xD
|
|
|
Post by Mellissa Alcure on Mar 27, 2012 10:28:04 GMT 1
super, så gør vi bare det!
|
|