|
Post by Daniel Urbram on Feb 19, 2012 21:05:55 GMT 1
Jamen tillad mig at præsentere mig selv. Selvom jeg i grunden er en ganske kedelig person!
Mit navn er Michelle, men mit chatboksnavn er rotten, og da jeg kan se der også er en anden person herinde jeg er navnesøster med, så lad os bare fuldkommen glemme at jeg er døbt Michelle, og kalde mig rotten (forklaring følger). Jeg er en kvinde på 18 år, født i den varme sommermåned Juni. Hvilket er præcist et halvt år efter jul, så folk har ikke nogle undskyldninger for ikke at købe mig dyre gaver!
Jeg er en elsker af abstrakt tankegang. Kreativitet og udfoldelse, så derfor kommer det nok ikke bag på nogen når jeg siger at jeg er musiker, og lidt af en filosof. (Men er vi ikke alle det engang imellem)
Med hensyn til min erfaring med rollespil/RPG så har jeg skrevet RPG så længe jeg kan huske. Dog har jeg holdt en pause på et par år, så jeg undskylder på forhånd hvis jeg er lidt rusten, i må bære over med mig - jeg skal lige i gang igen.
Puha. Hvad skal jeg sige? Jeg er super dårlig til at skrive om mig selv, men i har alle skrevet en fin lille tekst, så jeg må hellere finde på noget. Jeg kan godt lide naturen, og jeg prøver at overbevise mig selv om at jeg godt kan lide sport. Lige for tiden dyrker jeg styrketræning og kickboxing, hvilket er ret morsomt, for jeg er kun 1,63 og ret tynd. Er decideret på fedekur. (Jeg har højt stofskife. Har absolut IKKE spiseforstyrrelse)
Nå, tilbage til navnet rotten. Jeg er stor fan af det lille dyr. Har endda taget mig tiden til at huske på det latinske navn: Rattus Norvegicus. Har selv 6 stk. Udover rotter er min store passion ugler. Rotter og ugler. Ret sjovt når man tænker på at ugler æder rotter. Men hvilke fantastiske væsner.
Det var vidst det der var værd at sige om mig. Udover at jeg BÅDE elsker kaffe OG the! (Jeg lever vidst lidt i middelalderen for jeg syntes at the ser dumt ud uden h)
- Rotten.
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Feb 19, 2012 21:16:06 GMT 1
Åh Ugler! De er så søde!
|
|
|
Post by Daniel Urbram on Feb 19, 2012 22:03:42 GMT 1
Jeg er dybt fascineret af dem må jeg indrømme!
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Feb 20, 2012 13:30:06 GMT 1
det er jeg også! De er nogle fantastiske dyr, som folk desværre ikke værdsætter nok ):
|
|