|
Post by RatHat on Feb 19, 2012 15:38:03 GMT 1
Jeg har ingen ide om hvordan jeg kan komme i kontakt med admin på udover sådan her (eftersom der ikke er opgivet nogen e-mail under profilen)
Jeg har luret længe på forummet nu, og har valgt endelig at slutte mig til jer! Men jeg må indrømme at jeg har forelsket mig lidt i Lensherre Daniel Urbram.
Jeg vil gerne spørge om tilladelse til at oprette mig som ham. Hvis du har nogle spørgsmål om mig eller lignende, vil jeg holde øje med den her tråd.
|
|
|
Post by Admin on Feb 19, 2012 16:47:26 GMT 1
Du må meget gerne oprette Lensherre Daniel Urbram. Normalt holder jeg til i chatboksen, men da jeg har haft en travl weekend har jeg ikke været til at få fat i. Det er desværre blevet koordineret meget dårligt, da min hjælpe-admin Mariah ligeså har været væk i weekenden. Det er selvfølgelig uheldigt. Du må meget gerne oprette Lensherre Urbram. Har du nogle spørgsmål så kan du sende dem til vs.lodbrog@gmail.com, på en PM til adminbrugeren eller tage fat i mig på chatten eller i denne tråd Husk at Daniel Urbrams søster er Mariah Urbram som er leder af Lenet Verd.
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Feb 19, 2012 18:32:41 GMT 1
Uh, som sagt blev det hele kordineret lidt uheldigt, men jeg vil virkelig se frem til at se Daniel i spil! Jeg har ventet længe på en der har villet lave ham
|
|