|
Post by geast on Jan 19, 2012 21:21:24 GMT 1
okay... efter at have læst hvad jeg har skrevet kræver det her nok at man har læst Kampen om tronen/Games og thrones eller er igang med det XD
Daenerys Targaryen bliver giftet væk med det der babariske folkefærd fra det der sted.... (man kan godt høre jeg ikke har bogen hos mig). jeg kunne godt tænke mig at lave en der har rødder derfra eller noget der inder om mellemøsten, men har lidt svært ved at få hende placeret i spillet.
Så søger efter en der gerne vil have en (krigsslave)slave, tjenerinde eller måske et giftemål med en krigshøvding (jeg kan ikke huske det fancy navn de har) enten med dig selv eller en søn.
jeg ved godt jeg vrøvler helt vildt, men håber at nogle er friske på at sige ja alligevel. Jeg ved også godt at jeg gør det i lidt omvendt rækkefølge, men jeg vil bare gerne sikre mig et grundlag inden jeg engagerer mig i en profil.
|
|
|
Post by Admin on Jan 19, 2012 21:40:40 GMT 1
Du søger noget lidt Dothraki-lignende? Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at opdatere kortet, hvor flere landområder vil blive tilgængelige. Der vil komme et landområde, som minder om Dothraki Sea og - Land. However der går nok en uge til to ugers tid før det kort bliver uploadet (grundet ferie, typisk!) men indtil da kan jeg foreslå Flig Øerne til at være det sted, hvor du kommer fra. Det er bare ikke så barbarisk, som du søger.
|
|
|
Post by geast on Jan 20, 2012 20:03:06 GMT 1
Ja. Det er Dothrakierne jeg snakkede om. Puha, alle de navne er et rent fremmedsprog. Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor de ikke var at finde på kortet, og overvejede om det var mig der havde misforstået hvor landet var. Jeg venter nok. Flig øerne kender jeg ikke til. Enten er jeg ikke nået dertil endnu eller også har jeg ment de er ligegyldige... Dothraki er tilgengæld kulturalt spændende og der har jeg allerede noget viden fra bogen.
|
|