|
Post by Admin on Sept 16, 2012 21:46:48 GMT 1
Hej Skjoldere; Vaabenskjold flytter fra Proboards og over på egen server. Vi gør dette dels for at få flere muligheder, dels for at undgå lange loading-tider og dels for at undgå grimme reklamer. Og så selvfølgelig for at kunne sno os udenom PBs regler. Du vil kunne finde vores nye side på www.vaabenskjold.com/Vi ved at det kan være irriterende at skulle rykke sine karakterer og at det er ærgeligt, at I ikke kan få jeres posts med, derfor lukker vi ikke den gamle side ned. Vaabenskjold.proboards.com vil dermed være åben for jer at læse og kigge på, men jeg foreslår at I ikke skriver eller tråder herinde. Jeres profiler kan blive "overført" direkte, dvs. I kan bare kopire dem herinde fra og poste den på det nye Vaabenskjold. Der vil være et nyt profilskema som I kan bruge, hvis I får lyst. Jeg håber at se jer på Vaabenskjold.com - Admin
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Sept 16, 2012 22:07:46 GMT 1
Vi håber selvfølgelig at i vil komme derind og lege med os! Loddie har brugt utroligt lang tid på siden, så jeg håber at i vil elske den ligeså meget som jeg gør <3
|
|
|
Post by Borin Larn on Sept 17, 2012 15:53:00 GMT 1
feeedt fedt fedt
|
|