Post by Darren Lodbrog on Jul 28, 2012 22:47:07 GMT 1
Fordi Vaabenskjold skal genopstå af asken og stå flottere, stærkere og til evig tid.
Som nogle af jer nok har bemærket så gennemgår Vaabenskjold lige nu en større forvandling. Ikke nok med at sidens layout har ændret sig, men så vil opbygningen også gennemgå en make over. Informationsboksen er rykket ned i bunden af siden, hvor den vil huse plot-information, nyheder, affiliates, en verdens-oversigt (med kort og lenoversigt), en database, hvor man kan læse om alle vigtige karakterer, som de fleste borgere i Det Frie Land ville kende til, samt selvfølgelig en credit-sektion, hvor vi fortæller lidt om os selv.
Derudover ser siden selvfølgelig anderledes ud; vi er gået fra vores solide og ganske anonyme grå tema til et rødt tema. Tanken med dette var originalt, at det grå skulle vise at siden var i harmoni og rolighed, hvor det røde skal vise den krig og splid der vil komme med det næste plot.
Som altid er chatten til at finde i venstre side, men den er nu blevet lidt større, fordi size matters. Er den for rød? Hvad synes I?
Menu'en er lavet helt om og jeg regner ikke med at vende tilbage til vores elskede menu-ikoner, trods de stadig er gemt i Proboards databasen. Jeg finder, at denne nye menu (drop-down) giver mig mulighed for, at dele mere information med jer på en mere overskuelig måde. Jeg håber I er tilfredse med dette.
Vores logo har nu fået navnet på siden med store bogstaver, så man ikke er i tvivl om hvad man spiller. Ja, det tog lang tid at lave teksten på dén måde.
Som jeg nævnte lige før, så kommer der et nyt plot - eller det er egentlig ikke et nyt plot, men blot en viderebyggelse på Kongekabalen, som jeg aldrig fik skrevet færdig. Nu får det nye plot et skud i skoen, og det skal forstås positivt, selvom den vending ikke er det.
Plottet bliver skrevet færdigt henover de næste par dage, hvor ovenstående ændringer, der ikke er trådt i kraft endnu, ligeså vil blive gjort færdige.
Ja, plottet er inspireret en hel del af sæson 2 af Game of Thrones. Det er trods alt en GoT-side, så hvorfor ikke?
Jeg håber at se/gense en masse mennesker så snart siden får sit come back - og jeg lover jer at jeg denne gang lader vinden blive i sejlene.
Lad mig høre hvis I har nogle opdateringsforeslag!
God Sommer!
De bedste hilsner,
Lodbrog.
PS: Et lille minde om vores gamle udseende: LINK