|
Post by Amelia Sommer on Jan 4, 2012 23:38:20 GMT 1
Hello newcomers.. Jeg havde tænkt mig, at der måske skulle laves et system, indenfor de kriminelles verden. Hvad siger I til den? Og måske også et rangsystem?
Der vil med lethed kunne laves en liste over erhverv, som man kan have i den kriminelle verden. Hvis der da ikke er lavet en (ikke kan finde en). Og der ville sagtens også kunne laves et rangsystem.
Men jeg tænkte noget mere i stil med, at der er rangliste indenfor de kriminelle. Det behøver selvfølgelig ikke være alle, som underlægge sig dette system (men de vil så få problemer).
- Men hvordan synes I , at systemet skal fungere?
- Skal det være noget med, at der er en tyvekonge/-dronning (eller bare den øverste leder noget), som har "kontrol" over alle tyve? Sådan noget enevælde agtigt?
- Måske noget tyvekonge/-dronning (eller bare den øverste leder noget) med kaptajner og rådgiver?
- Eller skal det være flere tyvebander med hver deres leder, hvor hver bande har sit eget område? Men prøver at få kontrol over de andres områder?
- Eller måske noget helt tredje?
Og jeg kan ikke blive færdig med min char, før jeg rigtig får svar på dette. Fordi hun skal nemlig være Den Øverste Leder, hvis folk beslutter sig det system. Eller så skal hun bare være Leder. Så det giver lidt komplikationer i forhold til mit skema.
|
|
|
Post by Admin on Jan 4, 2012 23:52:08 GMT 1
Det lyder som en rigtig god idé. Måske kunne systemet være noget med nogle forskellige grupper, som hver har en leder. Jeg foreslår at der ikke er for mange regler hos tyvene, eftersom de jo flygter fra reglerne.
Tyvenes leder skulle evt. sender tyve ud på missioner eller andet opgaver.
|
|
|
Post by Amelia Sommer on Jan 4, 2012 23:57:11 GMT 1
Der vil selvfølgelig være de få uskrevne regler.. men regler.. dem vil der stadig være meget få af. Man kan jo ikke helt leve uden dem.
Jeg hælder også meget selv til den med, at der er flere grupper, som har hver deres leder, som så sender dem ud på missioner. Det kunne jo nemlig være tyvegrupper, lejemordergrupper, blandet grupper? Og så kan grupperne jo vælge, om de slås mod hinanden eller hjælpe hinanden. Og så kan hver gruppe jo have sin egen måde at styre tingene på, måske?
|
|
|
Post by Admin on Jan 5, 2012 0:02:38 GMT 1
Det lyder som en ganske udmærket idé. Det betyder også at der vil være flere ledere over de forskellige tyve. Måske kunne der være flere tyvelav, som tilhørte forskellige landsdele og eventuelt de forskellige lener? (:
|
|
|
Post by Amelia Sommer on Jan 5, 2012 0:07:58 GMT 1
Det kunne det sagtens. Og så ville det også kunne skabe noget drama mellem grupperne.
Gutti! Foreslag vedtaget!
|
|
|
Post by Admin on Jan 5, 2012 0:36:34 GMT 1
|
|
|
Post by Amelia Sommer on Jan 5, 2012 0:39:46 GMT 1
Perfekt! I love it! <3
|
|