|
Post by Leonard Shinning on Feb 2, 2012 13:08:49 GMT 1
Her er så første udkast til siggy (: [IMG]http://i1049.photobucket.com/albums/s396/NanduNandu/LyennaNorgathorn1.jpg[/IMG]
|
|
|
Post by Daniel Urbram on Feb 19, 2012 21:44:19 GMT 1
Eeejj! Flotte siggys! Må da eje et - Type: Siggy
- Billeder: 1 - 2 - 3 - 4 - Mange af billederne er slørede, men søg evt. på mr darcy og se om du kan finde nogle der er tydeligere. Ellers hjælper det altid at gøre dem lidt mindre.
- Tema: Roligt, gerne noget naturlig og clean.
- Farver: En rolig marineblå. Ellers ville det være super cool hvis du kunne lege med nogle forskellige nuancer af blå blandet sammen.
- Lys: Gerne en lidt dunkel belysning, måske lidt sløret?
- Tekst: Daniel Urbram (Den skriftype du har på din egen siggy, og Mariah Urbrams er flot syntes jeg)
- Andet: Daniel har et våbenskjold af en hvid hest på blå baggrund. Og han er vild med heste i forvejen, så måske kunne man snige en diskret hvid hest / silhouet ind i billedet uden at den stjæler alt for meget opmærksomhed?
Har desuden altid været glad for enkelthed, så du må meget gerne lege med forskellige farvenuancer, men jeg ville være vildt glad hvis der ikke er aaalt for meget pang på billedet - er sikker på at du nok skal lave noget fedt!
|
|
|
Post by Diane Sinning Lodbrog on Feb 26, 2012 15:35:26 GMT 1
- Type:Siggy
- Billeder:
- Tema:Naturligt og roligt
- Farver: Sort/hvid
- Lys: Det er op til dig og hvad du syntes passer til.
- Tekst: Diane Sinning Lodbrog
- Andet: Nope
|
|
|
Post by Leonard Shinning on Mar 11, 2012 1:14:17 GMT 1
Jeg undskylder mit fravær på Våbenskjold, hvilket jeg vil forsøge at rette lidt op på, men har været lidt optaget på det sidste med skole og arbejde. Jeg vil gå i gang med Daniel og Dianes signaturer når jeg finder noget tid til det.
Yderlig info: Jeg er begyndt på en lidt anden stil, som i kan se i mit galleri, hvor jeg har tilføjet et nyt avatar og en ny signatur. Husk hvis i vil have tilføjet et digt at skrive det under tekst. Jeg kan godt forsøge mig frem med egne digte, men lav gerne selv jeres eget, ellers er google jeres ven.
Med venlig hilsen Nandu
|
|
|
Post by Nicklas Karamas on Apr 13, 2012 20:07:41 GMT 1
|
|