|
Post by Leonard Shinning on Jan 30, 2012 21:36:55 GMT 1
God dag Lords og Ladies samt andet godtfolk!
Kom kun nærmere til Nandus bod for grafiske billeder, skræddersyet til netop din person! Vi vil tage højde for vore kunders forskellige krav, og vi fortsætter indtil kunden er tilfreds! Kom kun nærmere! Kom kun nærmere! Kun tyve pestas for et billede!
Spøg til side. Det er ganske gratis at benytte sig af mit generøse tilbud. Jeg har dog ikke så stor erfaring med avatars og siggys endnu, men mine forsøg er indtil videre ret vellykkede. I kan se mine kreationer i bunden, hvor jeg laver et galleri. Der er dog nogle krav jeg vil stille til jer, hvis i vil have mig til at lave billeder til jer.
Først og fremmest skal jeg lige sige at jeg er en travl mand, og det kan godt tage lidt tid for mig at gennemføre en bestilling, så hav tålmodighed med mig.
For det andet har jeg et skema til jer, som i skal udfylde. Det gør det meget lettere for mig som kunstner, og det vil også gøre det hele lidt hurtigere. Listen ser således ud:
- Type: Avatar, siggy eller begge dele, og hvilken størrelse de skal have. Jeg arbejder for det meste med avatars str. 200x300 og siggys str. 500x200. Jeg har ikke noget imod andre størrelser, men siggys ser jeg gerne at der ikke er meget større forskel, da det bare ser bedst ud på den måde.
- Billeder: Her kommer i med de billeder af jeres karakter, som i gerne vil have mig til at bruge. Gerne så mange som mulig så jeg har lidt at vælge og vrage imellem. Det kan godt være at jeg selv finder et billede udover dem i har fundet, hvis jeg synes det passer bedre ind.
- Tema: Hvilket overordnet tema skal jeres siggy/avatar have. Fx. vinter, søfart, jagt, etc. Kom gerne med forslag til motiver i vil have med på billedet.
- Farver: Nok det vigtigste punkt! Hvilket overordnet farvetema vil i have. Røde og gule farver, blå og violet, varme farver, kolde farver eller sort/hvid.
- Lys: Hvor vil i gerne have fokuspunktet i billedet. Skal billedet være lyst eller mørkt. Hvis I vil have en bestemt belysning, hører det også til her. Det kan fx være spotlys, blødt lys, over-all lys, etc.
- Tekst: Vil I have noget bestemt til at stå, som fx navn eller slogan, hører det også til herunder. Skriv gerne en bestemt skrifttype i vil have teksten til at stå i. Hvis der ikke skal være tekst marker feltet med en bindestreg (-)
- Andet: Noget andet der skal med. Motiv fra våbenskjold, som ikke hører ind under temaet, eller andre motiver der ikke bliver dækket af temaet.
[ul] [li][b]Type:[/b] [/li][li][b]Billeder:[/b] [/li][li][b]Tema:[/b] [/li][li][b]Farver:[/b] [/li][li][b]Lys:[/b] [/li][li][b]Tekst:[/b] [/li][li][b]Andet:[/b] [/li][/ul]
For det tredje, så må i gerne sige at det billede jeg har lavet i første omgang ikke er godt nok, og kom så med nogle forslag til ændringer, som fx kraftigere lys, mindre lys, større fokus på motiv, mere af en farve og etc.
PS. Jeg giver +1 Karma for at benytte jer af mit tilbud ; )
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Jan 30, 2012 21:40:56 GMT 1
Du må gerne lave et siggy til mig! - jeg udfylder dit fine skema i morgen xD
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Jan 31, 2012 8:57:09 GMT 1
- Type: Et siggy, og bare den størrelse du finder bedst.
- Billeder: Billede 1 billede 2 billede 3 billede 4
billede 5 Jeg håber at det er nok billeder... Ellers er det Kate Beckingsale i Van Helsing.
- Tema: Vinter.
- Farver: Gerne noget, hvid, grå, måske rød... hvad der nu er pænest.
- Lys: Jeg har virkelig ikke forstand på lys, så jeg ved ikke hvad der er bedst...
- Tekst: der skal bare stå "Lady Mariah Urbram". skrifttypen er ikke vigtig.
- Andet: Jeg kan ikke lige finde ud af hvad der ellers skal være derpå..
|
|
|
Post by Leonard Shinning on Jan 31, 2012 9:58:00 GMT 1
Så er jeg færdig med det første udkast Mariah. Bare sig til, hvis der er noget der skal ændres. Flammen er jo en del af hendes våbenskjold, så jeg tog mig den frihed at tilføje den.
|
|
|
Post by Mariah Urbram on Jan 31, 2012 10:18:32 GMT 1
cboxen er ikke lige min bedste ven, men det ser vildt fedt ud!
|
|
|
Post by Jacob Letonia on Jan 31, 2012 21:30:48 GMT 1
- Type: siggy
- Billeder:
- Tema: Jagt
- Farver: Grøn, brun (mest grøn både i lys og mørk)
- Lys:op til dig
- Tekst:Jacob Letonia
Let the hunt begin
- Andet: ud over det gør du lige hvad du vil, jeg stoler på dig XD
|
|
|
Post by Leonard Shinning on Jan 31, 2012 22:31:54 GMT 1
Så er jeg klar med første udkast. Sig til hvis der er noget du ikke er tilfreds med. [IMG]http://i1049.photobucket.com/albums/s396/NanduNandu/JacobLetonia1.jpg[/IMG]
|
|
|
Post by Isolde Vinter on Jan 31, 2012 23:28:35 GMT 1
- Type: Siggy
- Billeder: billede 1, billede 2, billede 3 (nederst),
- Tema: Vintertema, for at matche hendes navn. Gerne noget med iskrystaller.
- Farver: Blålige. Kølige.
- Lys: Hvad du nu synes ser bedst ud : D
- Tekst: Hendes navn, Isolde Vinter.
- Andet: Kan du tilføje silhuetten af en stejlende hest i hjørnet, noget i stil med bjørnen på Leonards billede? Hvis det er for besværligt, så bare drop det. Det er bestemt ikke et must C:
|
|
|
Post by Leonard Shinning on Feb 1, 2012 0:21:43 GMT 1
Første udkast til Isolde. Bare sig til hvis der er noget du gerne vil have ændret. [IMG]http://i1049.photobucket.com/albums/s396/NanduNandu/IsoldeVinter1.jpg[/IMG]
|
|
|
Post by Manuel Sommer on Feb 1, 2012 11:49:01 GMT 1
- Type: Siggy
- Billeder: har ikke nogen af ham men han hedder Dylan Michael patton
- Tema: DRenget lidt barnligt
- Farver: blå og sort
- Lys:lyst fokus på drengen
- Tekst: Manuel Sommer
- Andet: bare find på noget
|
|
|
Post by Leonard Shinning on Feb 1, 2012 12:41:40 GMT 1
Så er jeg klar med første udkast til Manuel. Sig til hvis der er noget du ikke er tilfreds med. [IMG]http://i1049.photobucket.com/albums/s396/NanduNandu/ManuelSommer1.jpg[/IMG]
|
|
|
Post by Isolde Vinter on Feb 1, 2012 16:49:52 GMT 1
Første udkast til Isolde. Bare sig til hvis der er noget du gerne vil have ændret. [IMG]http://i1049.photobucket.com/albums/s396/NanduNandu/IsoldeVinter1.jpg[/IMG] Hvis du evt. kunne gøre isen lidt mindre synlig over hendes ansigt, så det ikke ser så "stribet" ud...? Ellers er det perfekt! <3
|
|
|
Post by Leonard Shinning on Feb 1, 2012 19:12:07 GMT 1
Så skulle der ikke være så mange striber i ansigtet [IMG]http://i1049.photobucket.com/albums/s396/NanduNandu/IsoldeVinter2.jpg[/IMG]
|
|
|
Post by Lyenna Norgarthon on Feb 2, 2012 12:06:49 GMT 1
- Type:Begge del, størrelsen er op til dig
- Billeder:
Clik Clik Clik Clik Clik Clik Clik Clik Clik
- Tema: Noget kongeligt roligt, simpelt men alligevel flot ^^
- Farver:Noget der passer til de billeder du bruger men ikke alt for stærke og prangende farver
- Lys: Jeg ved det ikke xD man skal jo også vide hvordan billedet opsætning kommer til at være så sådan set er det op til dig
- Tekst: Hendes navn Lyenna Norgarthon
- Andet: Nope XD
|
|
|
Post by Leonard Shinning on Feb 2, 2012 12:39:38 GMT 1
Her er så første udkast til avataret (: http://i1049.photobucket.com/albums/s396/NanduNandu/LyennaNorgathornAvatar1.jpg
|
|