|
Post by Diane Sinning Lodbrog on Feb 26, 2012 16:11:01 GMT 1
Hej Er du frisk på at plotte/tråde lidt med din mor?
|
|
|
Post by Mellissa Alcure on Mar 1, 2012 15:49:05 GMT 1
On a second note, så vil jeg gerne høre om du har planer om at blive mere aktiv her på siden i fremtiden?
|
|
Edwin Lodbrog
Ny
Jeg er s? meget mere heldig, n?r jeg har arbejdet h?rdt for det.
|
Post by Edwin Lodbrog on Mar 3, 2012 17:10:33 GMT 1
Dragon:
Jeg har ingen inputs - jeg tænker at vi kan få det meste til at virke, selvom jeg naturligvis ikke ved om du havde en specifik relation i tankerne. Når jeg har aktive tråde på en side lever jeg gerne op til at svare mindst en gang hver 2-3 dag (og ofte hver dag). Når det ikke er tilfældet kommer jeg til tider noget sjældnere forbi. Jeg har med vilje kun én karakter på denne side (fordi jeg allerede er på 2 andre) og derfor er min aktivitet her naturligvis svingende. Jeg vil ikke have spil for enhver pris, men derimod spil af god kvalitet, der samtidig forekommer nogenlunde realistisk (dvs. at jeg ikke lige nupper en tråd med prinsessebarnet i syden - selvom hun og Ed har en gammel relation).
Når du har skrevet din rolle er jeg sikker på at vi kan finde ud af noget. (: Jeg håber ikke du synes mit svar er højrøvet, jeg kender udmærket din situation med at sidde og vente, men det er altså sædvanligvis ikke noget jeg gør mig i når jeg har en tråd (selvom skriveblokader forekommer).
Diane:
Det er jeg da. Jeg tænker at det bedste bare er at kaste os ud i det her om lidt tid. Lige nu er jeg inde i en af de der perioder hvor jeg simpelthen ikke kan finde skrivelysten, men de plejer sædvanligvis at gå over efter et par dage. Skal jeg ikke bare starte en tråd til os, når det er?
|
|
|
Post by Mellissa Alcure on Mar 3, 2012 17:20:45 GMT 1
Bestemt ikke! Jeg er glad for din ærlighed omkring det, og ser frem til noget godt spil. Jeg kan smide dig en PM når hun er færdig, og ellers opdager du det jo nok når du kommer forbi.
|
|
Edwin Lodbrog
Ny
|
Post by Edwin Lodbrog on Mar 3, 2012 18:49:42 GMT 1
Jeg vil meget gerne have en pm, selvom du sikkert har ret i at jeg nok opdager det. (;
|
|
|
Post by Diane Sinning Lodbrog on Mar 4, 2012 21:14:00 GMT 1
Kender det godt, så find du bare lyst først og ja start bare en når du er klar
|
|
|
Post by Mellissa Alcure on Mar 27, 2012 6:49:09 GMT 1
Så er hun færdig og accepteret! (Hvis du ikke så pm'en)
|
|
|
Post by Audreia Grey on Mar 30, 2012 13:18:08 GMT 1
Jeg stiller gerne Audreia til rådighed, hvis du kan bruge hende til noget! (:
Audreia er bosat i Lodbrogs hus, og da hun ser efter hans lillesøster Raya, går jeg ud fra at de kender hinanden på en eller anden måde?
|
|
Edwin Lodbrog
Ny
|
Post by Edwin Lodbrog on Apr 1, 2012 20:11:38 GMT 1
Hvor længe har hun taget sig af Raya? Umiddelbart tænker jeg at hun, som tyende, ikke har den store betydning for Edwin, som derudover sjældent har været hjemme over det sidste fire år. Han tilbringer det meste af sin tid med Ser Hrafnir. Det skulle da lige være hvis der var sket noget specifikt, som gjorde at deres baner mødtes... Raya, der var syg eller sådan noget lignende (som man lige ville skulle spørge Mariah om).
|
|